Beden Değişimi - Sıkça Sorulan Sorular
Victoria´s secret
BEDEN DEĞİŞİMİ
Siparişimde yer alan ürün(ler) için beden değişimi yapabilir miyim?

Hesabım sayfasındaki İki alandan beden değişim talebi oluşturabilirsiniz;

- “Siparişlerim” başlığı altında ilgili siparişinizi seçerek “Beden Değişimi ” butonuna tıklayabilir veya
- “Beden Değişim Taleplerim” başlığı altından “Yeni Talep Oluştur” butonuna tıklayabilirsiniz.

Bu alanlardan beden değişimi istenen ürün(ler) ve talep ettiğiniz beden seçilerek talebinizi oluşturup “değişim kargo kodu” alabilir ve ürünü(leri) Sürat kargo ile gönderebilirsiniz.

Ürünümü başka bir ürünle değiştirebilir miyim?

Ürünlerin başka bir model veya renk ile değişim işlemi bulunmamaktadır.

İnternet sitenizden aldığım ürünün beden değişimini mağazalarınızdan yapabilir miyim?

İnternet sitemiz üzerinden satın alınan ürünlerin beden değişimi mağazalardan yapılamamaktadır.

Üyelik oluşturmadan oluşturduğum siparişimdeki ürünlerin beden değişimini yapababilir miyim?

Hayır. Üyeliksiz oluşturulan siparişlerde beden değişimi yapmak mümkün değildir.

MAĞAZADAN TESLİM
Mağazadan Teslim (Click & Collect) nedir?

Siparişinizi Mağazadan Teslim seçeneği ile oluşturmanız durumunda, seçili* Victoria’s Secret mağazamızdan teslim alabilmenizi sağlayan hizmettir.

Mağazadan Teslim (Click & Collect) seçeneği hangi mağazalarınızda var?

Mağazadan Teslim seçeneği İstanbul Akasya, Cevahir, Emaar, Mall of İstanbul, Vadi İstanbul, Zorlu Center ve İzmir Karşıyaka Hilltown mağazalarımızda bulunmaktadır.

Mağazadan Teslim (Click & Collect) seçeneği ile oluşturduğum siparişimi almak için ne yapmalıyım?

Siparişinizi oluştururken adres seçim ekranında “Mağazadan Teslimi” seçmelisiniz. Sıralanan mağazalardan tercih ettiğinizi seçmeniz yeterli olacaktır. Siparişiniz mağazamıza ulaştığında, teslimat kodu bilgisinin yer aldığı bir e-posta ve SMS tarafınıza iletilmektedir. Size ulaşan teslimat kodu ile siparişinizi teslim alabilirsiniz.

Mağazadan Teslim (Click & Collect) hizmeti ücretli midir?

Mağazadan Teslim seçeneği ile oluşturduğunuz siparişiniz için ekstra bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

Mağazadan teslim alacağım siparişim için kargo ücreti öder miyim?

Mağazadan teslim alacağınız siparişleriniz için kargo ücreti alınmamaktadır.

Mağazadan Teslim (Click & Collect) seçeneği ile oluşturduğum siparişim kaç gün içinde mağazaya ulaşır?

Siparişlerinizin ödemesi onaylandıktan sonra 1-5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Siparişiniz seçtiğiniz mağazaya ulaştığında e-posta ve SMS yolu ile bilgilendirileceksiniz.

Kampanya dönemlerinde gösterilen yoğun ilgi nedeniyle siparişinizin kargoya teslimat sürecinde gecikmeler yaşanabilir.

Mağazadan Teslim (Click & Collect) seçeneği ile oluşturduğum siparişimi kaç gün içinde teslim almalıyım?

Siparişiniz mağazamıza ulaştıktan sonra 7 gün içerisinde siparişinizi teslim almanız gerekmektedir. 7 gün içerisinde teslim almadığınız siparişleriniz için iade süreci başlatılacaktır ve siparişiniz depoya geri gönderilecektir.

Teslimat kodu olmadan siparişimi mağazadan teslim alabilir miyim?

“Mağazadan Teslim” seçeneği ile oluşturduğunuz siparişinizi teslimat kodu olmadan teslim almanız mümkün değildir.

Teslimat kodu bulunan SMS’i sildim, ne yapmalıyım?

Siparişiniz mağazaya ulaştığında E-posta aracılığı ile de bilgilendirilirsiniz. E-posta’nızı kontrol edebilir veya teslimat kodunuzu Hesabım sayfasında yer alan Siparişlerim ekranında, ilgili siparişe ait bilgilerin bulunduğu alanda görüntüleyebilirsiniz.

Mağazadan Teslim (Click & Collect) seçeneği ile satın aldığım bir ürün için, siparişi aldığım mağazada iade veya değişim işlemi gerçekleştirebilir miyim?

Siparişinizde herhangi bir sorun olduğunu düşünüyorsanız teslim aldığınız mağazadan iade edebilirsiniz . Mağazadan iade etmek için internet sitemizden “İade Talebi” oluşturmanız ve iade kodu ile birlikte ilgili ürünlerinizi mağazamıza teslim edebilirsiniz.

Ancak internet sitemiz üzerinden aldığınız ürünleriniz için mağazada değişim işlemi yapılamamaktadır.

Siparişimi mağazadan teslim alırken ürünlerim için hediye paketi yapılır mı?

Hediye paketi için internet sitemizde siparişinizi tamamlamadan önce ücretli hediye paketini siparişinize eklemeniz gerekmektedir.

“Mağazadan Teslim” ile aldığınız ürünler mağazada hediye paketi yapılamamaktadır.

Siparişimdeki ürün hasarlı ise mağazadan değiştirebilir miyim?

İnternet sitesinden alınan siparişler için mağazamızdan hasarlı ürün değişimi yapılmamaktadır.

Siparişimdeki ürün hasarlı ise ne yapılır?

Hasarlı ürün değişimi için; internet sitemizde “Hesabım” sayfasından “Beden Değişim Talebi” üzerinden aynı ürün ve aynı beden ile beden değişim talebi oluşturabilirsiniz. Size gelen “değişim kargo kodu” ile Sürat Kargo şübelerinden ürününüzü gönderebilirsiniz.

Hasarlı ürün iadesi için; talebiniz ile ilgili Victoria’s Secret Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

MAĞAZALAR
Mağaza açılış saatlerini nasıl öğrenebilirim?

Size en yakın mağaza açılış saatlerine websitemizdeki Mağazalarımız bölümünden ulaşabilirsiniz