Satın alma işleminiz tamamlandıktan sonra siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır.
Siparişinizin onaylanarak kargo sürecinin başlamamış olması durumunda, aşağıdaki hususlara göre iptal işlemi yapılabilir
1. Siparişinizin tamamını veya siparişinizdeki belirli ürünleri (parçalı iptal) iptal ettirebilirsiniz
2. Çoklu promosyonlu ürünlerde iptal işlemi gerçekleştirilemez. Bu ürünlerin bağlı bulunduğu tüm promosyonlu ürünler iptal edilecektir
İptal işlemleri sadece web sitesi üzerinden gerçekleştirilebilmektedir. İptal işlemini gerçekleştirmeniz durumunda, dilerseniz web sitesi üzerinden yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz.
Siparişiniz tamamlandıktan sonra ilk 45 dakika içerisinde siparişinizi sadece web sitesinde bulunan Hesabım – Siparişlerim bölümünden iptal edebilirsiniz veya siparişinizi iptal talebiniz ile ilgili olarak 0850 216 87 87 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
Ancak siparişiniz onaylanıp kargo süreci başladıysa, ürünleri teslim aldıktan sonra tarafımıza iade talebiyle göndermeniz gerekmektedir.
Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi
İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.